Výsledek hledání pro výraz

Časté dotazy

Všeobecné

Registrace a objednávky

Po kliknutí na otázku se rozbalí odpověď.

  • Mám zájem o kroužek (nebo jinou akci), ale nemohu najít další informace - místo konání, čas, počet lekcí. 
    • Veškeré informace najdete po rozkliknutí detailu akce v záložkách dole. Mapka Vás nasměruje na místo konání, v dalších záložkách najdete rozpis lekcí či další důležité informace.
  • Nemohu se přihlásit na svůj účet, a když chci požádat o nové heslo, vyskočí hláška, že mám neznámý mail. Přitom jsem už několik let zaregistrovaný!
    • Přechodem na nový systém došlo k automatickému smazání všech dosavadních uživatelských účtů. Chcete-li mít do budoucna přehled o vašich objednávkách, vytvořte si prosím nový účet. Doporučujeme vytvořit pro každého účastníka vlastní účet kvůli uplatnění slevových poukazů atd.
  • Při přihlašování uvádím svůj platný mail i heslo. Přesto mi vyskakuje hláška, že nejsou přihlašovací údaje správně. 
    • V první řadě si zkontrolujte, že zadáváte Váš e-mail malými písmeny. Servery nejsou cash-sensitive, tzn. nerozlišují velká a malá písmena. Při vytváření účtu se tedy Vaše adresa automaticky uloží pouze s malými písmeny.
    • Další zádrhel může nastat, pokud jste při registraci svoji adresu přeci jen uvedli špatně. Častou chybou je např. uvedení adresy ve tvaru xxx@seynam.cz nebo přidání písmena navíc.
    • Při přetrvávajícím problému zkontaktujte naši technickou podporu: help@zohir.cz
  • Po kliknutí na "Koupit" nebo ikonu nákupního košíku v detailu produktu se nic neděje.
    • Prvním krokem pro vytvoření objednávky je vyplnění dotazníku účastníka. Tento dotazník se otevírá jako samostatné okno. Pokud tedy po okliknutí nákupu v detailu produktu nedojde k jeho otevření, zkontrolujte si, zda máte ve Vašem prohlížeči povolen JavaScript a vyskakovací okna.
    • Dalším důvodem, proč se Vám dotazník neotevře, může být špatné nastavení firewallu nebo antivirového programu.
    • Na vině mohou být také cookies v prohlížeči nebo mezipaměť v počítači. Doporučujeme proto, abyste si jak cookies, tak cache promazali. Návod jak na to, najdete zde. Pokud ani v tomto případě nebude možné objednávku vytvořit, kontaktujte nás na help@zohir.cz
  • Nelze dokončit objednávku - dotazník účastníka i fakturační údaje jsou vyplněny a vše je zaškrtnuto/odškrtnuto.
    • Zkontrolujte si prosím, zda nemáte omylem vyplněno některé z polí "Nákup na firmu". Ačkoli nemáte toto pole zaškrtnuto, mohlo se omylem stát, že jste do některého z polí již dříve napsali neplatný text. V takovém případě objednávka neprojde.
    • V případě přetrvávajích problémů s dokončením objednávky nás kontaktujte na help@zohir.cz
  • Objednal jsem, ale nepřišla mi žádná faktura k úhradě.
    • V první řadě si projděte Vaši e-mailovou schránku, a to nejen doručenou poštu, ale také hromadnou či spam. Pokud nikde fakturu nenajdete, napište na info@zohir.cz. S velkou pravděpodobností objednávka neproběhla vůbec nebo jste pouze špatně napsali e-mailovou adresu.
  • Zažádal jsem o změnu v objednávce a mému požadavku bylo vyhověno. Přesto v mém profilu na stránce vidím staré informace.
    • Shrnutí v detailu se týká prvotně objednaných položek. Jakékoli následné změny (změna akce, oprava údajů) již nejsou do účtu zákazníka propisovány. Pokud si chcete potvrdit provedení změny, napište na info@zohir.cz
    • Stav objednávky a celková částka jsou aktualizovány. Stav platby se změní teprve po plné úhradě objednávky.
    • Sekce informace o zákazníkovi slouží k aktualizaci Vašich kontaktních údajů pro budoucí objednávky.
  • Nepřišlo mi potvrzení o platbě.
    • V první řadě doporučujeme zkontrolovat zadaný variabilní symbol. Pokud jste jej uvedli správně, a přesto Vám nepřišlo potvrzení o platbě, napište na info@zohir.cz. Připsanou platbu překontrolujeme.

Letní tábory

Výběr turnusu a lokalita

Po kliknutí na otázku se rozbalí odpověď.

  • Jaký turnus si vybrat?
    • Letní parkourové tábory jsou rozděleny dle typu na klasický letní tábor - Zohir Camp, a příměstské tábory
    • Zohir Camp

      Klasický Zohir camp je určen pro děti od 8 let do 15 let. Jednotlivé turnusy jsou vypsány podle věku účastníků. Na turnusech budou vytvořeny skupinky podle pokročilosti. Zohir camp je tedy jak pro začátečníky, tak pro pokročilé parkouristy. Účastníci budou mít možnost naučit se základní cviky, ale také se věnovat všeobecnému pohybovému rozvoji, který jim v parkouru pomůže. Krom toho bude zajištěn dostatek zábavných a odpočinkových aktivit.

      Od 15 let do 25 let se mohou zájemci zapsat na Hardcore Zohir Camp, který je určený zkušeným parkouristům. Program Hardocore Zohir Campu je výkonnostně zaměřený a bude vysoce fyzicky i psychicky náročný. Účelem je posunout účastníky během týdne co nejdál, nabídnout jim nové podněty a předat velké množství informací. Budou se tak věnovat nejen intenzivnímu tréninku, ale i přednáškám a diskusím na různá témata s tréninkem spojená.

    • Příměstský tábor

      Příměstské tábory budou probíhat v lokalitách daných měst. Součástí tábora není ubytování. Účastníci budou na tábor denně docházet a poté zase odcházet. Program tábora se uskuteční částečně v určených tělocvičnách, částečně pak na parkourových spotech. Během příměstského tábora si účastníci vyzkouší také jiné aktivity. Aktivity se vždy přizpůsobí aktuálnímu počasí.

  • Jak je zajištěna bezpečnost na Zohir campu?
    • Na letních táborech Zohir camp klademe velký důraz na bezpečnost. Přítomný je proškolený zdravotník. Všichni naši trenéři mají praxi v oboru, zkušenosti s prací s dětmi a mají trenérskou licenci na parkour. Složitější techniky nacvičujeme do dopadových žíněnek a během tréninku používáme přiměřené jištění. Dohled nad dětmi provádíme 24/7 a všichni pedagogičtí pracovníci mají školení Bezpečnost a ochrana zdraví při práci.
  • Jak se na Zohir Camp dostanu?

Objednávka a platba

Po kliknutí na otázku se rozbalí odpověď.

  • Jak zjistím, že jsem na tábor přihlášený?
    • Po vyplnění přihlašovacího formuláře obdržíte na uvedený e-mail potvrzení objednávky. Součástí zprávy je faktura, kterou je nutné zaplatit v řádném termínu. Odesláním objednávkového formuláře je rezervace závazná.
    • V případě, že Vám se zprávou nepřijde faktura, nebo potvrzovací e-mail neobdržíte vůbec, kontaktujte nás na info@zohir.cz. Do e-mailu napište na jaký turnus jste se přihlašovali a jakou e-mailovou adresu jste do objednávky vyplnili.
  • Je možné využít příspěvku zdravotní pojišťovny, nebo zaměstnavatele?
    • Ano, zdravotní pojišťovny poskytují příspěvky z fondu prevence. Pokud chcete využít tento příspěvek, zkontaktujte svoji zdravotní pojišťovnu a vyžádejte si potřebný formulář. Formulář nám následně zašlete vyplněný k potvrzení na e-mailovou adresu info@zohir.cz.
    • Další možností finanční výpomoci je podpora zaměstnavatele. Ne všichni zaměstnavatelé přispívají, vždy záleží na konkrétní firmě. Jakmile zjistíte, že firma, u které pracujete přispívá, tak v rezervačním formuláři vyplňte firemní údaje.
    • Budeme potřebovat znát název firmy, její adresu a identifikační číslo. Na e-mail obdržíte vystavenou fakturu, kterou už jen přepošlete svému zaměstnavateli. V případě komplikací nebo individuálních požadavků nás můžete kontaktovat na adrese info@zohir.cz.
  • Je možné cenu tábora uhradit po částech a ne najednou?
    • Ano, tábor je možné uhradit i na části (do dvou splátek). První část ve výši 40% celkové ceny je splatná do 21 dní po odeslání objednávky. Doplatek je splatný do data uvedeného na druhé faktuře, nejpozději však do 1. 5. aktuálního roku konání campu.
    • V případě rezervace letního campu po 10. 4. daného roku nebude možné této služby využít. Cena campu je splatná v plné výši do 21 pracovních dnů od vytvoření objednávky, nejpozději však týden před začátkem akce. Pro objednávky vytvořené týden před začátkem akce a blíže je splatnost okamžitá.
    • Vždy uvádějte variabilní symbol uvedený ve faktuře. Bez uvedení variabilního symbolu nebude možné Vaši platbu identifikovat. Fakturu obdržíte v e-mailu po úspěšném vyplnění rezervačního formuláře.
  • Jak je to se storno podmínkami?
    • Storno podmínky jsou nastaveny dle těchto kritérií:
    • 6.1.1. V případě zrušení objednávky ZC

      60 a více dní před zahájením ZC odpovídá výše storno poplatek výši zálohy:
      40 - 59 dní před zahájením ZC odpovídá storno poplatek 50% kupní ceny:
      15 - 39 dní před zahájením ZC odpovídá storno poplatek 75% kupní ceny:
      méně než 14 dní před zahájením ZC činí storno poplatek 100% kupní ceny
    • Při onemocnění či úrazu účastníka během pobytu na ZC a jeho předčasném odjezdu se zaplacená úhrada ani její alikvotní část nevrací.

    • V případě, že Zákazník sežene za účastníka náhradníka činí storno poplatek 200.

    • 6.2. Zrušení objednávky musí být provedeno písemně, elektronickou formou na emailovou adresu info@zohir.cz.

      Rozhodující datum pro zaregistrování požadavku na zrušení objednávky a vrácení zaslané částky za předmětné plnění je datum a čas doručení  mailu na naši e-mailovou adresu. Všechny požadavky se budou registrovat výlučně na emailové adrese info@zohir.czRozhodující datum pro zaregistrování vašeho požadavku na storno Pobytu je datum a čas zaslání vašeho e-mailu na náš mail. Všechny požadavky se budou registrovat na e-mailové adrese info@zohir.cz. Platba na Váš účet v případě storno podmínek bude vyplacena do 21 dní od zaslání požadavku.

    • 6.3. Storno formulář pro stornování objednávky je dostupný na webových stránkách zohir.cz v sekci Ke stažení. Procentuální výpočet storno poplatku proběhne k datu písemného doručení stornovacího formuláře, včetně všech náležitostí na emailovou adresu info@zohir.cz

    • 6.4. Platba snížená o storno poplatek podle čl. 6.1. bude Zákazníkovi vrácena nejpozději do 21 dní od doručení storno formuláře.

    • 6.5. Zákazník je oprávněn písemně oznámit Pořadateli, nejpozději však ve lhůtě 5 dní před začátkem ZPP, že se ZPP místo přihlášeného účastníka zúčastní jiná osoba splňující podmínky pro účast na ZPP (dále jen „náhradník“). Požadavek na změnu účastníka je akceptován po uhrazení storno poplatku na účet Pořadatele. Výše storno poplatku je upravena bodem 6.1. těchto VOP, variabilní symbol platby odpovídá číslu faktury odstupujícího účastníka. Náhradník se stává účastníkem ZPP formou nové objednávky za podmínky souhlasu jeho zákonného zástupce s jeho účastí na ZPP. Původní Zákazník a zákonný zástupce náhradníka odpovídají společně a nerozdílně za uhrazení ceny ZPP.

  • Bude mi platba vrácena v případě zrušení letního tábora z důvodu vládních opatření proti Covidu?

    • Ano. V případě, že se letní tábor z důvodu vládních - protiepidemických opatření neuskuteční, budou všechny platby vráceny zpět zákazníkům.
  • Jak je to s pojištěním?
    • Všichni účastnici mají po dobu konání tábora v ceně zahrnuté sportovní úrazové pojištění. Naše organizace má uzavřenou podnikatelskou pojistku na hmotné a nehmotné škody.

Co mít s sebou, příjezd a odjezd na Zohir Camp

Po kliknutí na otázku se rozbalí odpověď.

  • Co mít s sebou?
    • Standardní vybavení - oblečení, hygienické potřeby - doporučený seznam obdržíte cca dva týdny před začátkem turnusu v e-mailu.
    • Kromě těchto věcí bude potřeba mít s sebou vyplněné dokumenty (potvrzení o zdravotní způsobilosti, čestné prohlášení zákonných zástupců) a kartičku pojištěnce (stačí její kopie). Dokumenty najdete v sekci Ke stažení a zároveň budou zasílány přibližně 2 týdny před zahájením turnusu na uvedenou e-mailovou adresu.
  • Proč jsou zakázány mobilní telefony?
    • Důvodem je prevence rozbití, ztráty / krádeže, kyberšikany a lepší zapojení dětí do programu.
    • Dva týdny před začátkem turnusu zasíláme email, který obsahuje kontakty na personál tábora/soustředění. Děti si naopak mohou v případě potřeby zavolat z mobilního telefonu, který je k dispozici u hlavního vedoucího.
  • Skutečně potřebuji mít vyplněné potřebné dokumenty: potvrzení od lékaře o zdravotní způsobilosti a čestné prohlášení zákonných zástupců?
    • Ano, je velmi důležité mít při příjezdu vyplněné tyto dokumenty: potvrzení o zdravotní způsobilosti vyplněné dětským nebo praktickým lékařem a čestné prohlášení zákonného zástupce. Potvrzení o zdravotní způsobilosti nesmí být starší než dva roky, prohlášení zákonného zástupce musí být staré nejdéle 1 den. Bez těchto dokumentů není účast na táboře/soustředění možná.
    • Dokumenty si můžete vytisknout v sekci Ke stažení. Zhruba dva týdny před začátkem turnusu je zašleme také na uvedenou e-mailovou adresu.
    • Je možné použít i potvrzení o zdravotní způsobilosti určené pro jiný tábor/soustředění nebo školu v přírodě. Potvrzení nesmí být starší než dva roky.
  • V kolik hodin je příjezd a odjezd z tábora?
    • Příjezd na tábor je pro všechna rekreační střediska stejný. Příjezd je možný mezi 14-15 hodinou.
    • Odjezd probíhá u všech středisek od 14:30 s tím, že ve 14:00 začíná závěrečná show pro rodiče, na kterou jste srdečně zváni.
    • Spálovský mlýn - závěrečná show začíná již ve 12:30 a odjezd účastníků pak od 13:00.
  • Mohu na tábor přijet později nebo odjet dříve?
    • Ano, tuto skutečnost je třeba uvést do poznámky při vyplňování rezervačního formuláře. Přebírání dětí provádí zákonný zástupce, nebo osoba zástupcem písemně nebo prokazatelně zmocněna. Přebírající osoba se vždy identifikuje pomocí platného občanského průkazu nebo pasu.

Lokalita, ubytování a strava na Zohir Campu

Po kliknutí na otázku se rozbalí odpověď.

  • Je možné být ubytovaný s kamarádem?
    • Ano, uveďte prosím do poznámky v přihlašovacím formuláři.
  • Je možnost mít bezlepkovou dietu?
    • Ano, vyplňte to prosím v přihlašovacím formuláři do jiných sdělení.
  • Jaké tréninkové zázemí máme k dispozici?
    • K tréninku máme k dispozici lešení sestavené na míru pro trénink parkouru, speciální švédské bedny, žíněnky a dopadové duchny, lešení, pískoviště, slackline, a přírodní překážky.

O nás

Po kliknutí na otázku se rozbalí odpověď.

  • Kdo za projektem stojí?
    • Za projektem stojí skupina nadšenců, kteří patří mezi průkopníky parkouru v České republice. Většina trenéru jsou současní, nebo bývalí profesionální sportovci se specializací na řízení sportovního tréninku. Více informací o zakladatelích projektu, našich hodnotách a poslání najdete v sekci O nás.
  • Kdo jsou trenéři na táboře?
    • Trenéry jsou nejzkušenější čeští parkouristé, kteří mají mnohaletou zkušenost s vedením treninků a patří mezi průkopníky parkouru v České republice. Více o jednotlivých trenérech se dozvíte v sekci Trenéři. Případně můžete zhlédnout rozhovory s nimi v sekci Medailonky.
  • Máte dotaz, na který jste zde nenašli odpověď?
    • Kontaktujte nás na naší e-mailové adrese info@zohir.cz nebo nám napište zprávu na naší facebookové stránce ZDE.

Kroužky

Po kliknutí na otázku se rozbalí odpověď.

  • Co je ZOHIR parkour kroužek?
    • ZOHIR parkour kroužek je pravidelný zájmový kroužek pro děti, ve kterém se naučí, jak správně cvičit a trénovat parkour.
  • Pro koho jsou kroužky určené?
    • Kroužky jsou pro účastníky ve věku 7-13 let. Na pokročilosti nezáleží - úplní začátečníci nebo zkušení skokani, všichni jsou vítáni.
  • Je kroužek bezpečný? Jsou účastníci pojištění?
    • Ano, všichni naši trenéři mají praxi v oboru, zkušenosti s prací s dětmi a mají trenérskou licenci na parkour. Učíme parkour bezpečně a efektivně. Naše organizace má uzavřenou podnikatelskou pojistku a účastníci jsou úrazově pojištěni.
  • Kdo vede kroužky? Kdo jsou trenéři?
    • Seznam našich trenérů naleznete v sekci Trenéři. Všichni trenéři mají trenérskou licenci na parkour.
  • Mohu dostat telefonní kontakt na zákaznický servis nebo na trenéra?
    • V tuto chvíli je komunikace se zákaznickým servisem možná jen přes email info@zohir.cz. Směřujte sem prosím všechny své dotazy. 

      Bohužel telefonní číslo na trenéra Vám nemůžeme sdělit, protože se jedná o soukromé číslo a nemáme souhlas s poskytováním.

  • V případě neúčasti na lekci, mohu si ji nějak nahradit?
    • Vytvořením a zaplacením objednávky jste si rezervovali místo na kroužku na celé pololetí. V případě překážek na straně účastníka (jakékoliv příčiny) a neúčasti na kroužku, neposkytujeme žádné kompenzace. Storno objednávky se pak řídí všeobecnými obchodními podmínkami, které najdete na našich webových stránkách.
  • Jaké je tréninkové zázemí? Na jakých překážkách se trénuje?
    • Tréninky probíhají v tělocvičnách na standardním, normovaném tělocvičném náčiní. Bezpečnost je zajištěna žíněnkami.
  • Budou kroužky i v dalších městech?
    • Neustále hledáme další možnosti a místa, kde můžeme kroužky uspořádat. Pokud kroužek není ve Vašem městě, dejte nám vědět - Váš zájem rozhoduje!
  • Vybral jsem si kroužek, ale je bohužel obsazeno. Mohu se zapsat jako náhradník?
    • V případě, že je již kroužek obsazen, prosím napište nám Váš zájem o kroužek na info@zohir.cz. Budeme se Vám individuálně věnovat a nabídneme Vám řešení.
  • Mohu přijít na zkušební hodinu?
    • Ano, je možné se přijít podívat na zkušební hodinu, která probíhá před oficiálním zahájením parkourových kroužků. Na tomto odkazu naleznete seznam aktuálně vypsaných zkušebních lekcí. Před příchodem prosím vyplňte registrační formulář. Počet účastníků je limitovaný.
  • Pokud již na kroužek chodím, musím se nově přihlašovat na každé pololetí?
    • Ano. Je třeba vytvořit novou objednávku na každé pololetí. Účastníci s jednoho pololetí nepřecházejí automaticky do pololetí druhého.
  • Na minulé akce jsme odevzdávali závaznou přihlášku. Musíme ji odevzdávat i nyní?
    • Písemné přihlášky jsme z důvodu snížení administrativní zátěže trenérů zrušili. Jak stávající, tak noví účastníci je již nemusí při vstupu na akci odevzdávat. Účast je možná po vytvoření objednávky přes náš web www.zohir.cz a její úhradě. Pokud platbu provádíte na poslední chvíli a chcete se akce zúčastnit, vezměte sebou potvrzení o platbě.
  • Můj syn/dcera se dnes nemůže lekce zúčastnit. Kde ho mám omluvit?
    • Pro účast na kroužcích je nutné mít vytvořenu a zaplacenu objednávku. Po té máte místo rezervováno. Trenéři mají k dispozici seznam účastníků, kde si zaznamenají docházku. Omlouvání dětí tedy není potřeba.

Víkendové tréninky

Po kliknutí na otázku se rozbalí odpověď.

  • Co je ZOHIR Workshop?
    • ZOHIR workshop je jednodenní (takzvaně intenzivní) tréninkový kurz parkouru v předem připraveném a kontrolovaném prostředí haly pod vedením zkušených trenérů.
  • Pro koho jsou workshopy určené?
    • Workshopy jsou určeny pro všechny starší 7 let (včetně) - úplní začátečníci nebo zkušení skokani, všichni jsou vítáni. Na začátku workshopu jsou účastníci rozděleni podle úrovní pokročilosti: prostor k zlepšení dostane každý, přístup je individuální.
  • Jaké jsou možnosti platby?
    • Objednávku je možné zaplatit pouze převodem na základě faktury, která je zaslána na registrační mail. Platba na místě není možná. V případě, že se na Workshop zaregistrujete v pátek či sobotu, zašlete úhradu převodem a sebou vezměte potvrzení o úhradě.
  • Jsou účastníci pojištění?
    • Podnikatelské pojištění, které má naše organizace uzavřeno, neumožňuje připojištění účastníků workshopu. Doporučujeme proto všem účastníkům mít uzavřeno individuální úrazové pojištění.
  • Kdo vede workshopy? Kdo jsou trenéři?
    • Většinu spolupracujících trenérů ZOHIRu naleznete sekci Trenéři. Všichni naši trenéři mají praxi v oboru, zkušenosti s prací s dětmi a mají trenérskou licenci na parkour.
  • Co s sebou?
    • Sportovní oblečení a boty s bílou podrážkou (sálové), kartičku pojištěnce, svačinu.
  • Jak je to s jídlem a pitím?
    • Jídlo ani pití není zajištěno. Doporučujeme si vzít sebou svačinu, případně je možné si během obědové pauzy dojít na oběd.
  • Jaké je tréninkové zázemí? Na jakých překážkách se trénuje?
    • Vybavenost jednotlivých tělocvičen se liší. Fotografie z tělocvičen najdete na jejich internetových stránkách.
  • Můžu na workshopu natáčet?
    • Každý může na workshopu fotit a natáčet dle libosti.
    • Pokud video z workshopu zveřejníte na Youtube, určitě nám pošlete odkaz!

Licence

Časté dotazy k trenérským licencím. Po kliknutí na otázku se rozbalí odpověď.

  • Co je seminář?
    • Krátkodobý seminář je jednodenní kurz zaměřený na rozšíření znalostí v rámci sportovního tréninku. Není nutný pro zisk trenérské licence. Absolvování seminářů není zakončenou zkouškou pro zisk trenérské licence.
  • Co je kurz?
    • Dlouhodobý kurz je soubor teoretických a praktických lekcí z teorie a praxe sportu se specializací na parkour. Předpokládaným cílem absolventů kurzu je zisk trenérské licence parkouru.
  • Pro koho jsou semináře určené?
    • Pro všechny starší 15 let, kteří mají zájem rozšířit své znalosti o poznatky z teorie a praxe parkouru. Semináře jsou vhodné například pro trenéry, kteří chtějí zpestřit trénink svých svěřenců jinou aktivitou, nebo pro sportovce, kteří se chtějí dále vzdělávat.
  • Pro koho jsou určené kurzy?
    • Pro všechny starší 15 let, kteří mají dlouhodobé zkušenosti s parkourem, a také pro trenéry jiných sportů, kteří chtějí rozšířit paletu své působnosti o další sportovní aktivitu.
  • Kdo jsou lektoři?
    • Lektory jsou nejzkušenější čeští parkouristé, kteří mají mnohaletou zkušenost s vedením treninků a patří mezi průkopníky parkouru v České republice. Více o jednotlivých trenérech se dozvíte v sekci Trenéři
  • Kdo zaštiťuje licence? Jsou licence oficiálně uznávané?
    • Parkour licence III. třídy v rozsahu 50 hodin zajišťuje ZOHIR a nejsou akreditované MŠMT. (Do budoucna máme v plánu organizovat i Parkour licence II. třídy v rozsahu 150 hodin uznávané MŠMT, které jsou potřebné k získání živnostenského listu)
  • Mohu absolvovat dlouhodobý kurz bez získání licence?
    • Absolvovat kurz bez zisku licence je možné, pokud se chcete jen zdokonalit a získat nové vědomosti a nechcete se v budoucnu stát trenéry parkouru.