Ahoj Parkouristi,
jak jste si jistě sami všimli, od nového roku jsme spustili nový web!
Aby pro Vás byl nákup co nejsnazší, sepsali jsme návod na řešení nejčastějších problémů, na které můžete narazit:
-
Nemůžu se přihlásit na svůj účet, a když chci požádat o nové heslo, vyskočí hláška, že mám neznámý mail. Přitom jsem už několik let zaregistrovaný!
Přechodem na nový systém došlo k automatickému smazání všech dosavadních uživatelských účtů. Chcete-li mít do budoucna přehled o vašich objednávkách, vytvořte si prosím nový účet. Doporučujeme vytvořit pro každého účastníka vlastní účet kvůli uplatnění slevových poukazů atd.
-
Mám zájem o kroužek (nebo jinou akci), ale nemohu najít další informace - místo konání, čas, počet lekcí...
Veškeré informace najdete po rozkliknutí detailu akce v záložkách dole. Mapka Vás nasměruje na místo konání, v dalších záložkách najdete rozpis lekcí či další důležité informace. Odpovědi na všeobecné dotazy k jednotlivým druhům akcí naleznete v sekci Časté dotazy.
-
Nelze vytvořit objednávku.
Na vině mohou být cookies v prohlížeči nebo mezipaměť v počítači. Doporučujeme proto, abyste si jak cookies, tak cash promazali. Návod jak na to, najdete zde. Pokud ani v tomto případě nebude možné objednávku vytvořit, kontaktujte nás na info@zohir.cz
-
Objednal jsem, ale nepřišlo mi potvrzení.
V první řadě si projděte Vaši e-mailovou schránku, a to nejen doručenou poštu, ale také hromadnou či spam. Pokud nikde potvrzení objednávky a faktury nenajdete, napište na info@zohir.cz
S velkou pravděpodobností objednávka neproběhla vůbec nebo jste pouze špatně napsali e-mailovou adresu.
-
Nepřišlo mi potvrzení o platbě.
V první řadě doporučujeme nejdříve zkontrolovat variabilní symbol, zda jste jej uvedli správně. Pokud ano a přesto Vám nepřišlo potvrzení o platbě, napište na info@zohir.cz Připsanou platbu překontrolujeme. Automatické maily stále ještě ladíme a může se stát, že Vám potvrzení platby nepřišlo, ačkoli je platba v pořádku spárována.
-
Zažádal jsem o změnu zákaznického požadavku a bylo mi vyhověno, přesto v mém profilu na stránce vidím staré informace.
Nákupem se Vaše objednávky propíší jak do našeho interního systému, tak do Vašeho účtu. Změny, které se provedou následně interní úpravou, se v současnosti do Vašeho účtu nepropisují. Informace v účtu tedy nemusí být aktuální. Na úpravě již pracujeme, ale nějakou chvíli to ještě zabere. Pokud si chcete ověřit, v jakém stavu se Vaše objednávka nachází, napište na info@zohir.cz a my Vám reálný stav sdělíme.
-
Mám objednán kroužek, ale nevím, kdy začíná.
Veškeré kroužky, uvedené na našem webu již odstartovaly. Může se stát, že se některý týden nekonají. Opět se prosím podívejte přímo do detailu daného kroužku. V rozpisu lekcí naleznete aktuální data konání a v další záložce případné upozornění na změnu. S přechodem na nový web bohužel nelze změny aktualizovat průběžně v nadsekcích. V detailu akcí by měly být veškeré informace aktuální.
Protože došlo ke změnám nejen v rámci našich stránek, ale také v rámci administrativního systému přidáváme odpovědi na nejčastější požadavky, které nám na zákaznický servis zasíláte:
-
Na minulé akce jsme odevzdávali závaznou přihlášku. Musíme ji odevzdávat i nyní?
Písemné přihlášky jsme z důvodu snížení administrativní zátěže trenérů zrušili. Jak stávající, tak noví účastníci je již nemusí při vstupu na akci odevzdávat. Účast je možná po vytvoření objednávky přes náš web www.zohir.cz a její úhradě. Pokud platbu provádíte na poslední chvíli a chcete se akce zúčastnit, vezměte sebou potvrzení o platbě.
-
Můj syn/dcera se dnes nemůže lekce zúčastnit. Kde ho mám omluvit?
Pro účast na kroužcích je nutné mít vytvořenu a zaplacenu objednávku. Po té máte místo rezervováno. Trenéři mají k dispozici seznam účastníků, kde si zaznamenají docházku. Omlouvání dětí tedy není potřeba.
-
Chtěli bychom využít příspěvku zaměstnavatele/pojišťovny. Upravíte mi fakturu?
Konečné faktury vystavujeme po ukončení akcí. Pro platbu obdržíte zálohovou fakturu, v případě campu dvě (na registrační poplatek a doplatek). Zálohové faktury můžeme upravit následovně:
-
úprava odběratele (na zaměstnavatele či příspěvkový fond)
-
uvedení informací o účastníkovi akce a objednavateli
-
sloučení faktur na camp do jedné na plnou sumu a jednoho odběratele
-
v rámci jedné akce NELZE upravit odběratele na jedné faktuře a na druhé ponechat stávajícího (vždy 1 objednávka = 1 odběratel)
-
pro účely využití příspěvku od ZP je možné vystavit po úhradě potvrzení o platbě, toto potvrzení zasíláme POUZE V ELEKTRONICKÉ FORMĚ na mail objednavatele
Práce s novým webem je ještě spousta. Proto prosíme, abyste se snažili odpovědi na všeobecné otázky vyhledat nejdříve v detailu akcí a častých dotazech. Teprve poté prosím kontaktujte zákaznickou podporu.
Nový web ještě není 100% vyladěn a proto Vás prosíme o shovívavost a trpělivost, než vychytáme všechny jeho ,,dětské nemoci" :-) Děkujeme.
PS: Pokud narazíte na jakýkoliv další technický problém, budeme rádi za upozornění.
Tým Zohiru