Dnes oslovujeme především dospělou část našich fanoušků :-)
Hledáme do našeho týmu asistent(ku) pro Brand Manažerku.
Pokud máte zájem ozvěte se.
Mladá, dynamická firma, která má blízko k technologiím, sportu a zdravému životnímu stylu, rozšiřuje svůj tým a hledá posilu do pozice Asistent(ka) Brand Managerky společnosti.
Podnikáme v organizování parkouru pro děti a mládež.
Popis práce:
Zákaznický servis
Komunikace se zákazníky a řešení jejich požadavků (email, chatbot, telefonní komunikace)
Publikování událostí na webu společnosti a správa dat v CRM
Kontrola zaplacenosti událostí před začátkem akcí
Vytváření smluv na zaměstnavatele a ostatní administrativa
Koordinace a komunikace mezi zákaznickým servisem a účetním oddělením
Koordinace parkourových aktivit
Aktivní vyhledávání nových tělocvičen
Zajištění dohod se školami nebo sportovními zařízeními
Komunikace s tělocvičnami, trenéry, účastníky akcí
Marketing/podpora prodeje
Aktivní komunikace na sociálních sítích, příprava a distribuce propagačních materiálů
Komunikace s veřejnými institucemi (město, kraj atp)
Sledování konkurence a další průzkumy
Příprava textů (copywriting) na sociální sítě, blog, newsletter, web
Vyhledání nových příležitostí rozvoje společnosti (tělocvičny, trenéři)
Příprava a vyhodnocení dotazníků
Dotace, příspěvky, firemní administrativa
Monitoring dotačních titulů v rámci sportovních agentur nebo municipalit (příprava podkladů)
Běžná administrativa společnosti (pošta, formuláře, dotazníky)
Příprava různých sestav (reporting – xls soubory)
Spolupráce na týmových projektech
Profesní předpoklady
Výborná počítačová gramotnost (Microsoft Office + Google aplikace)
Čeština – výborná znalost (vč. písemného projevu)
SŠ vzdělání s maturitou/ VŠ vzdělání
Zkušenosti s administrativou a zákaznickým servisem - nutná
Osobnostní předpoklady
Spolehlivost, zodpovědnost a vlastní iniciativa, flexibilita
Výborné komunikační a organizační dovednosti
Chuť se neustále rozvíjet a vzdělávat (vysoké nároky na učení se novým věcem)
Smysl pro systematičnost a analytické schopnosti, pečlivost (zejména pro práci s daty)
Očekáváme plné nasazení, maximální spolehlivost, profesionalitu a zájem o rozvoj společnosti, dlouhodobá spolupráce.
Podmínkou je kvalitní internetové připojení
Nabízíme
Předpokládaná časová dotace: 3-4 hodiny dle domluvy (flexibilní pracovní doba v závislosti na sezonalitě)
Práce z domova (setkání v Praze 1x za měsíc dle situace | aktuálně neaplikujeme)
Práce na živnostenský list
Možnost postupu v rámci společnosti (brand manažer)
Odměna: dle dohody
.
Další informace
Nástup možný od 1.12.2022
Pošlete nám prosím svůj životopis a motivační dopis.
Vyplňte přiložený dotazník.
(bez těchto dokumentů, uchazeč nebude mít příležitost se zúčastnit prvního kola online pohovorů).
Případné první kolo proběhne formou videohovoru Skype | Google Meet
Informace o společnosti na Facebook Zohir nebo internetové stránky www.zohir.cz
CV posílejte na zemkova@zohir.cz
Dotazník vyplňte zde : https://docs.google.com/forms/d/1kS_U3bjDR_M-Nt2Iuj-HAleQGe6nXY4X8uXfNLflbdo/edit
Pokud Vás do dalšího kola nevybereme, dostanete zprávu nejpozději do 14 dní od přijetí vašeho životopisu.
Děkujeme. Zohir Team