Výsledek hledání pro výraz
Zpět na Blog

Asistent(ka) Brand manažerky 2022

Asistent(ka) Brand manažerky 2022

 

Dnes oslovujeme především dospělou část našich fanoušků :-)

Hledáme do našeho týmu asistent(ku) pro Brand Manažerku.

 

Pokud máte zájem ozvěte se.

 

Mladá, dynamická firma, která má blízko k technologiím, sportu a zdravému životnímu stylu, rozšiřuje svůj tým a hledá posilu do pozice Asistent(ka) Brand Managerky společnosti.

 

 

Podnikáme v organizování parkouru pro děti a mládež.

 

Popis práce:

Zákaznický servis

Komunikace se zákazníky a řešení jejich požadavků (email, chatbot, telefonní komunikace)

Publikování událostí na webu společnosti a správa dat v CRM

Kontrola zaplacenosti událostí před začátkem akcí

Vytváření smluv na zaměstnavatele a ostatní administrativa

Koordinace a komunikace mezi zákaznickým servisem a účetním oddělením

Koordinace parkourových aktivit

Aktivní vyhledávání nových tělocvičen

Zajištění dohod se školami nebo sportovními zařízeními

Komunikace s tělocvičnami, trenéry, účastníky akcí

Marketing/podpora prodeje

Aktivní komunikace na sociálních sítích, příprava a distribuce propagačních materiálů

Komunikace s veřejnými institucemi (město, kraj atp)

Sledování konkurence a další průzkumy

Příprava textů (copywriting) na sociální sítě, blog, newsletter, web

Vyhledání nových příležitostí rozvoje společnosti (tělocvičny, trenéři)

Příprava a vyhodnocení dotazníků

Dotace, příspěvky, firemní administrativa

Monitoring dotačních titulů v rámci sportovních agentur nebo municipalit (příprava podkladů)

Běžná administrativa společnosti (pošta, formuláře, dotazníky)

Příprava různých sestav (reporting – xls soubory)

Spolupráce na týmových projektech

 

Profesní předpoklady

Výborná počítačová gramotnost (Microsoft Office + Google aplikace)

Čeština – výborná znalost (vč. písemného projevu)

SŠ vzdělání s maturitou/ VŠ vzdělání

Zkušenosti s administrativou a zákaznickým servisem - nutná

 

Osobnostní předpoklady

Spolehlivost, zodpovědnost a vlastní iniciativa, flexibilita

Výborné komunikační a organizační dovednosti

Chuť se neustále rozvíjet a vzdělávat (vysoké nároky na učení se novým věcem)

Smysl pro systematičnost a analytické schopnosti, pečlivost (zejména pro práci s daty)

Očekáváme plné nasazení, maximální spolehlivost, profesionalitu a zájem o rozvoj společnosti, dlouhodobá spolupráce.

Podmínkou je kvalitní internetové připojení

 

Nabízíme

Předpokládaná časová dotace: 3-4 hodiny dle domluvy (flexibilní pracovní doba v závislosti na sezonalitě)

Práce z domova (setkání v Praze 1x za měsíc dle situace | aktuálně neaplikujeme)

Práce na živnostenský list

Možnost postupu v rámci společnosti (brand manažer)

Odměna: dle dohody

.

Další informace

Nástup možný od 1.12.2022

Pošlete nám prosím svůj životopis a motivační dopis.

Vyplňte přiložený dotazník.

 

(bez těchto dokumentů, uchazeč nebude mít příležitost se zúčastnit prvního kola online pohovorů).

 

Případné první kolo proběhne formou videohovoru Skype | Google Meet

Informace o společnosti na Facebook Zohir nebo internetové stránky www.zohir.cz

CV posílejte na zemkova@zohir.cz

Dotazník vyplňte zde : https://docs.google.com/forms/d/1kS_U3bjDR_M-Nt2Iuj-HAleQGe6nXY4X8uXfNLflbdo/edit

 

Pokud Vás do dalšího kola nevybereme, dostanete zprávu nejpozději do 14 dní od přijetí vašeho životopisu.

 

Děkujeme. Zohir Team